17 Nisan 2015 Cuma

MAYBELLINE DREAM PURE BB KREM İNCELEMESİ

   Uzunca bir süre yağlı cildime uygun bir bb krem arayışındaydım. İki ürün arasında kararsız kalmıştım "Garnier ile Maybelline". Bir çok arkadaşın tavsiyesi ve araştırmalarım sonucu Maybelline Dream Pure BB Krem almaya karar verdim.


   Esmer tenim olmasına rağmen açık rengi bana çok uygun geldi. İyi ki de açık rengini almışım :) Cildim çok canlı duruyor.


   Şimdi gelelim BB Kremin sevdiğim yanlarına;
1- Rengi sarı alt tonlu bu yüzden cildime çok uydu.
2- Gün içinde cildimde yağlı bir his bırakmadı. (Yağlı bir cilde sahibim)
3- Kalıcılığı 5-6 saat sürdü. Pudra ile birlikteyse 7-8.

   Her güzelin bir kusuru vardır elbette. Şimdi de sevmediğim yanlarına ufacık yer vermek istiyorum.
1- Kapağının çabuk kirlenen bir yapısı var. ( Bu her ne kadar sorun olmasa da belirtmek istedim.)
2- Güneş koruyucu faktörü bana biraz düşük geldi. Özellikle de yaz aylarında Antalya'da yaşıyorsanız...

   Tekrar bu ürünü alır mıyım??
   - Daha iyisini bulana kadar evet :)

   Peki sizin en çok beğendiğiniz bb krem hangisi?

Hiç yorum yok: