14 Mart 2015 Cumartesi

SAÇ UZATAN 'HARDAL MASKESİ' VE TÜYOLARI :)



     Herkes gibi ben de saçlarımı uzatmak için bir çok bakıma el uzatıp bir çok kozmetik ürün alıyordum. Hardal maskesiyle karşılaşana kadaarr. Olumlu sonuç aldım mı? Tabiki EVEETT :) O zaman bi an önce size da anlatayım da saçlarınız hemencecik uzasın Rapunzellerim :)

     Maskede kullanılan temel madde tabiki de adından da anlaşılacağı gibi HARDAL ! Fakat nedir bu hardal? Necidir? Nerden alınır? Ne kadarı kaç paraya alınır?
     Hemen anlatıyorummmm..
Aktardan SİYAH HARDAL alınması gerekiyor. Yani en acI olanı. Adı siyah hardal, ancak robottan geçirince rengi sarıya dönüyor :) Ve ben aktardan 5tl lik alıyorum bu bana 8 hafta yetiyor. Size de yetecektir. Çünkü belirtmek istediğim bişey daha var, bu maskeyi sadece saç diplerimize uygulamak yeterli. Zaten maskenin tek amacı kan dolaşımını hızlandırarak saçın uzamasını sağlamak. Şimdi gelelim tüm malzemelere..



MALZEMELER ;

2 çorba kaşık toz hardal

1 çorba kaşık şeker

1 yumurta sarısı

60 ml sıcak su

2 çorba kaşık zeytinyağı

YAPILIŞI ;

2 çorba kaşık toz hardal, 1 çorba kaşık şeker, 1 yumurta sarısını bir kapta harmanlayın.Üzerine 60 ml su ve 2 çorba kaşığı zeytinyağı ekleyin. Ve bu karışımı saç fırçası veya bir parça pamuk yardımıyla saçınızın diplerine yedirin. Maskeyi yalnızca saç diplerine uyguluyorsunuz , daha sonrada bone takıyor veya streçliyorsunuz. 40-60 dk bekleyip yıkıyorsunuz. Yıkarken önce saçınıza bir süre ılık su tutun. Ardından bolca saç kremi döküp yıkayın. Böylece saçınızdan hardalı daha kolay çıkarabilirsiniz :)




Maskeyi haftada bir ygulayın ve 8 hafta sonunda 2 hafta ara verip tekrar başlayın. Toplamda 14 hafta uygulayın veee uzun saçlarınızın keyfini çıkarııınnn . :)




Seviyorum sizi canlarım :)

Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok: